No wlasnie czy warto ? Dopuszczam do siebie mysl zalozenia instalacji ale potrzebuje Waszych opinii konkretnie do silnika 2.0 20v.
Orientowalem sie z cenami w miescie, zaczerpnalem troche informacji o zakladach w ktorych instaluja gaz. Slyszalem kilka pozytywnych o jednym z takich zakladow ... podjechalem i:
- sekwencja (niestety takowa do 5cylindrowki) kosztuje ok 3600zl - ogolnie wiadomo, ze jak montowac to porzadnie ale czy jest to oplacalne aby wkladac gaz w cenie 1/2 wartosci auta? Pewnie napiszecie, ze tak ale...
- instalacja IIgeneracji cena ok 2100pln no i wlasnie... zastanawialem sie nad czyms takim, chociaz gosciu odradzal mi to przy tym silniku i polecal wyzej wymieniona sekwencje to jednak mozliwosc instalacji jak najbardziej jest, pytanie czy to sie sprawdzi...
Znam wady i zalety tych generacji gazu...
Wiadomo, ze chcialoby sie zalozyc cos porzadnego i moc sie z tego w pelni cieszyc. Chociaz z drugiej strony jestem przekonany, ze nie zaloze sekwencji, wole jezdzic na benzynce, po prostu ciezko przejdzie przeze mnie taki wydatek.
Potrzebuje Waszej pomocy. Warto zakladac II generacje czy moze po prostu dac sobie siana
Mile widzialbym opinie konkretnie silnikow 2.0
Aha jeden maly niuans: ktos odradzal mi instalacje IIgeneracji ze wzgledu na wystrzaly (wiem, ze w przypadku tej instalacji to sie zdarza w przeciwienstwie do sekwencji) powiedzial, ze kolektor w tej bravce jest plastikowy... troche sie zasmialem... mam nadzieje, ze chociaz slusznie wysmialem tego kogos
Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): MYSLENICE Posiadane auto: BRAVO 2,0 20V HGT
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 27 Mar 2008, 21:13
Temat postu:
gaz w hgt
Witaj. Też mam bravo 2,0 20 v i jeżdżę na gazie od dwóch lat. Muszę przyznać że autko fajnie chodzi,nic się nie dzieje, moc nieznacznie niższa niż na benzynie,dobre spalanie (na butli 30l ok. 280-300 km) Odradzano mi tradycyjną instalację ze względu na "wystrzaly",które mogą uszkodzić uszczelki,może paść przepływomierz itd... Założyłem instalację sekwencyjną- droga bo 4500zł ale dużo jeżdżę tak więc już się zwróciła. A tak na marginesie przecięż kolektor w bravo z 97 r jest aluminiowy. a jak u Ciebie wygląda sprawa rozrządu? Swój post zamieściłem dzisiaj.Pozdrawiam!
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacja gazowa w HGT - warto ?
No wlasnie i tu jest ten ból, ze sekwencji nie wsadze ze wzgledow wyzej
opisanych
Wlasnie nie wiem jak to jest z tym kolektorem ( nie sprawdzialem ) ale jak powiedzial ze plastikowy to sie zasmialem...
Aluminiowy ? Nie wydaje mi sie, musze to sprawdzic jak najszybciej
Apropos rozrzadu to napisalem w Twoim poscie, zebys poszukal na pierwszej stronie, bo moj post jeszcze wisi na ten temat...
Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 30 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łańcut/Podkarpackie Posiadane auto: Renault Laguna II 1.9 dCi 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 28 Mar 2008, 21:17
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacja gazowa w HGT - warto ?
Witam koledzy.
Powiem krótko; jeżdżę już 2 lata na instalacji za 1700 zł, wszędzie też mi mówiono że tylko sekwencja, ale zaryzykowałem. Jak dotąd nie było ani jednej cofki, autko jest bezproblemowe, jak również sama instalacja. Poza tym mam założone zabezpieczenie na przepływomierz, a kolektor jest oczywiście metalowy więc nie ma obawy. Jedyną rzeczą którą musiałem zrobić po zamontowaniu gazu, to wymienić świece(polecenie gościa).
Pozdrawiam i życzę miłej jazdy.
Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 30 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łańcut/Podkarpackie Posiadane auto: Renault Laguna II 1.9 dCi 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 29 Mar 2008, 20:02
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacja gazowa w HGT - warto ?
Średnio pali mi 11 litrów gazu na miejscu i 8 w trasie, tak przynajmniej mi wychodzi z kilometrów. Instalke zakładałem w okolicach Łańcuta w podkarpackim województwie.
Pozdrawiam.
Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 30 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łańcut/Podkarpackie Posiadane auto: Renault Laguna II 1.9 dCi 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 30 Mar 2008, 20:43
Temat postu:
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacja gazowa w HGT - warto ?
Oczywiście, nie ma problemu.
Żeby nie wprowadzać w błąd pisze wprost z wyciągu ze świadectwa homologacji;
reduktor-TOMASETTO
wielozawór-TOMASETTO
obudowa wielozaworu-IRENE
centralka(elektronika)-BINGO
zawór tankowania-TOMASETTO.
Jest to włoska instalacja na licencji firmy LOVATO.
Jeśli jeszcze czegoś potrzeba to pisać, pomogę jak będę mógł.
Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Ogólne dyskusje o instalacjach gazowych
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.