Witam ostatnio mam trochę problemów z moim jeepem w ostatnim czasie auto poprpstu mi zgasło na czerwonym świetle kręciło lecz nie odpalało więc laweta i na warsztat okazało się że dpf był już nie do ratunku więc go wyrzuciłem całkowicie wgrana mapa itd katalizator też ciekawie nie wyglądał ale warsztat mówil że na pewno go spaliny przetkaja i będzie dobrze waktycznie auto jezdzi dobrze przez jeden dzień następnego dnia przy wkręcaniu go na obroty zaczęło nim szarpać dławić po dwóch dniach jeep w trybie awaryjnym 3 tys obrotów max. Błędy to regulacja ciśnienia doładowania zwarcie do plusa i czujnik ciśnienia doładowania zakłócenie działania. Teraz panowie czy to może być przez ten kat i czujnik wariuje czy to typowe objawy tylko do popsutego czujnika? Nie chce pchać się niepotrzebnie w kolejne spore koszty bo już trochę popłynąłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Jeep Grand Cherokee ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.