Jak w temacie, przymierzam sie do założenia instalacji gazowej do Punt-a 1.2 8v rok 2002 przebieg 56.000. Jaka instalacja, żeby wszytko było tak samo jak na benzynie (no prawie tak samo), żeby nie szkodziło silnikowi oraz żeby była w miarę tania oraz czy w ogóle warto? miesięcznie pokonuje 1200-1500 km a auto spala średnio 5,5 (góra 6)litra na 100.
Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pruszków Posiadane auto: FIAT Siena1.2 75EL Funzionale/1999r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 15 Lis 2007, 00:58
Temat postu:
Podobny temat
Jestem w trakcie załatwiania podobnego tematu jak Twój w Sienie 1.2 z 1999r.
Silnik masz prawdopodobnie z wielopunktowym wtryskiem więc wchodzi w grę wyłącznie instalacja sekwencyjna.Będzie Cię to kosztowało jakieś 2500 PLN.Nie warto oszczędzać na jakości instalacji.A do samochodu nie dopuszczaj domorosłych partaczy bo jakość montażu ma zasadnicze znaczenie.Popytaj znajomych tam gdzie mieszkasz.Napewno polecą Ci warsztat , który jest sprawdzony i tam warto wstawić samochodzik.
Powodzenia - napisz jak Ci poszło. _________________ ValdiS
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Jaka instalacja do Punto 1.2 2002r 8v
Mam punto 1,2 8v 2002 po 56 tys. włożyłem zwykłą instalacje z parownikiem koszt 2,400 zł.Mój miesięczny przebieg 1000-1500 km. średnio oszczędzam do 100zł.miesięcznie.Z instalacją nie mam problemów pali 8,3/100.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Jaka instalacja do Punto 1.2 2002r 8v
Hej kolego z gazem do punia 2 to jest wyłacznie twój wybor jaki wpakujesz.niesłuchaj gazownikow którzy tak mówia bo róznica jest jakies 700zeta miedzy klasyczna a sekwencja.Ja mam staga 300 za 2500 i mam go juz dosc.przedtem miałem klasyke i było cool jak wspominam tamte czasy nic sie niedzialo a jak chodzi o róznice w spalaniu to u mnie ta róznica to chyba jest niezauwazalna.jak klasyka jest dobrze załozona to jest fajnie.niebój sie kichania jak wymieniasz swiece i przewody na czas to jest cool .A nawet to pakujesz antywybuchy do filtra i kolektora i nic strasznego sie niestanie.Ja mam sekwencje i jak bym mógl wrócilbym do klasyki bo juz mam jej dosc.W serwisie tak mi ja załozyli ze nikt niewie od czego mi zaczyna szarpac przy bucie.twierdza ze instalka jest ok.zwalili na auto bylem w fiacie i co po godzinie odrzekli ze auto jest ok a wina tkwi w lpg.Przez lpg to mi niechce chodzic na benzynie .a serwis lpg umywa od tego raczki .Dodam ze mam na to gwarancje.A wiec pomysl dwa razy za nim na cos sie zdecydujesz.Dodam ze puntami smigam na elce i robiłem wywiad z kolegami po fachu oni tez maja przykre przezycia z sekwencja .Na moje sekwencje sa cool ale gazownicy jeszcze sie na nich dobrze nieznaja .no chyba ze znasz jakiegos maga co to do nego to chleb powszedni to wtedy zakładaj bo na sekwencji az tak znacznie ci mocy nieubedzie tylko podstawa to suuper fachura oile taki istnieje pozdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Ogólne dyskusje o instalacjach gazowych
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.